از نفس افتاده...! از نفس افتاده...!

از نفس افتاده...!

آسمـــان اینجـــا آبـــی اسـتـــ!! مـــن بیــن غـــریبـــه هـــا نیستـــم...همـــه آشنـــاینــد! میـــدانـــی؟ ... پـــوسیــده اســتـــ... دلـــــم بیــن همـــه آشنـــایـــانـــ غـــریبـــه! ............احســـــاس حبــــاب را حــــالا میفهمـــم... وقتـــی روی آب نگــــران تـــرکیـــدن اسـتـــ.

 

 

دوباره

امروز دوباره دلم شکست! از همان جای قبلی...!

کاش میشد اخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر از نو برایم شروع نشوی!

کاش میشد فریاد بزنم,پایان....

شاید ادمها فقط از دور دوست داشتنی هستند!

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت19:27---8 مهر 1391
خییییییییلیییییییی قشنگه...

akbar
ساعت15:34---27 مرداد 1391
سلام سوها من و فراموش کردی دیگه بهم سر نمی زنی منتظرتم ......

akbar
ساعت21:31---30 فروردين 1391
سلام دوستم من خیلی خوشحال شدم که لینکت کردم سری به من بزن اگه خواستی لینکم کن من یه کنکوریم برام سخته که یکی رو فراموش کنم و درسامو هم خوب بخونم بابا به خدا به یکی نیاز دارم که حداقل بهم آرامش بده

milad
ساعت19:38---24 فروردين 1391
سلام چطوری بابا ایول وبت هم پر محتوا هستش وهم ناز
پایه تبادل لینک هستی؟؟؟؟؟؟؟؟
خبرم کنی
اپم
بای


هستی
ساعت18:57---21 فروردين 1391
سلام وب نازی داری به من هم سر بزن وبا هم تبادل لینک کنیم اگه موافقی

روژین
ساعت1:42---20 فروردين 1391
سلام عزیزم بااجازه ت یکی از مطالبتو گذاشتم توی وبم.

پاسخ:سلام خانمی خواهش میکنم همشم میذاشتی عیبی نداشت. فداتتتتتتتتتتتتتت


del shekaste
ساعت12:33---18 فروردين 1391
nemidonam chera ainjoriye vali aino fahmidam ke eshgh faghat khodasto bas aval bayad asheghe khoda shod ta be eshghet beresi...........hamino bas bayad eshgheto ghorbani koni ta behesh beresii...v age dost dashtid tabadole link konim khoshhal misham.......movafagh bashi

محراب&فاطمه
ساعت12:28---18 فروردين 1391
سسسسسسسسسسلام و خسته نباشي براي وب زيبات به ما هم سري بزن و اگر قابل ميدوني تبادل لينك كنيم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, |
 
SOHA

اینروزها دلگیروخسته ام! زمان در گذر است ومن در هجوم افکار هرروز به دنبال آرامشی هستم که همچون نوای سازی شکسته است مهربان! مرا به نوایی میهمان کن! بگذار رنگ محبتت روزهایم را رنگی کند وباد خستگی هایم را باخود ببرد می خواهم همه بدانند اینروزها هنوز هم معجزه رخ می دهد.... به وبلاگ من خوش اومدید،بخونین اگه دوست داشتین نظر هم بدید خوشحال میشم....

 

لینکها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

» باخودم خداحافظی کردم.
» دوباره
» هرشب
» من پذیرفتم
» خاطره..
» فروغ فرخزاد
» خبربه دور ترین نقطه ی جهان برسد....
» مردان...
» امشب
» بی تو زیر بارون
» باران...
» فراموش نخواهم کرد
» باید فراموشت کنم
» کوچه
» دلتنگ...
» تلخ نوشته
» توبه من خندیدی..
» خداوندا؛

 

ارشیو

فروردين 1391

 

نویسندکان

SOHA

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ازنفس افتاده...! و آدرس aznafasoftade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

ما دو تا....

حس آرامش

تنهاعشق دنیا

عشق من چراتنهایی

زیر چترخدا

حس آرامش

شرمنده ام که بی تونفس می کشم هنوز

من وعشق ممنوعم

حرفهای دل من

خلوتگاه من

تنهاترین......لاوپاک ترین

MAHSA20

درجستجوی عشق

دیوونه خونه

قصرکاغذی

ردیاب خودرو

همسریابی

درگاه واسط

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 30282
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

026